martes, 2 de septiembre de 2014

Un mal dia

Absolutamente todos hemos tenido uno de esos malos diad, si no has tenido uno quizá es porque eres una piedra sin sentimientos.

En fin, es típico que cuando tenemos uno de estos nos sintamos frustrados, heridos y negativos, pero dicen que "Un mal día solo dura 24 hrs." o el típico "no hay mal que dure 100 años"....

...estas ideas no son de mucha ayuda cuando estanos tristes, pero algo que, aunque a muchos no les gusta, ayuda demasiado es LLORAR.

Muchos piensan que llorar es algo estúpido, pero como yo soy una persona a la que le vale verg* lo que los demás piensen, si tengo necesidad de llorar lo hare, después de todo lo que nos haga sentir mejor nos hara bien a nosotros.

No podemos evitar salir perjudicados así como el no perjudicar a los demás, simplemente son cosas que pasan.

Asi que si tienes un mal dia, solo desahogate, de la manera que mas se te facilite, pero evita perjuficar a los demas al hacerlo. Sal a caminar mientras escuchas una buena cancion, llora, grita a la almohada o al aire, habla con alguien, has algo que te guste, bebe agua... y despues, cuando te sientas mejor, puedas meditar como solucionar lo que te agobia. Mas importante aun, SE FELIZ.

1 comentario:

  1. én megsérült és szívű, amikor egy nagy probléma merült fel a házasságban hét hónappal ezelőtt, köztem és a férjem között. olyan szörnyű volt az ügyet bíróság a válás. Azt mondta, soha többé nem akart velem maradni, s nem szeretett volna többé. Így csomagolni ki a házat, és velem és a gyerekek mennek keresztül komoly fájdalmak. Próbáltam minden lehetőséget, hogy visszakapja után sok koldulás, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy ő tette a döntést, és soha nem akart látni engem újra. Tehát egy este, amikor jöttem vissza a munkából, találkoztam egy régi barátom, aki megkérdezte tőlem a férjem. Szóval Elmagyaráztam neki mindent, így azt mondta nekem, hogy csak így tudok a férjem vissza, hogy látogasson el a helyesírási leadott DrIgbinovia, mert tényleg működött neki is. Szóval soha nem hittem a helyesírás, de nem volt más választása, mint hogy kövessék a tanácsát. Aztán adta nekem az e-mail címet doctorigbinovia93@gmail.com a helyesírási leadott, hogy meglátogatta. Így a következő reggel küldtem egy e-mailt a címre adta nekem, és a helyesírás követelmények megnyugtatott, hogy én is kap a férjem vissza a két nap. Micsoda fantasztikus kijelentés! Soha nem gondoltam így beszélt hozzám, és azt mondta, mindent, amit kell tennem. Aztán másnap reggel, így meglepő, hogy a férjem, aki nem hívott meg az elmúlt 7 hónapban, hívott be, hogy jön vissza. Milyen csodálatos! Szóval így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és bocsánatot kért az ő hibájából, és a fájdalmat okozott nekem, és gyermekeinket. Mivel ez a nap, a kapcsolatunk már erősebb, mint előtte volt, segítségével DrIgbinovia Szóval konzultálni fogsz kint, ha bármilyen problémája van a kapcsolatot vele, adok 100%-os garanciát, hogy ő segít, akkor is hívják, vagy add neki izé-app : +2348144480786 A nagy köszönet Drigbinovia..!

    ResponderBorrar